Discussion about this post

User's avatar
Peter Van Mele's avatar

Ik ben blij dat er terug een artikel was van Joachim. Ik heb ernaar uitgekeken.

Weer een artikel dat je doet nadenken. Spreken over honderdduizenden doden, ik denk dat wij ons dat niet kunnen voorstellen wat dit betekent. Dat worden abstracte cijfers. Maar elke persoon die sneuvelt is een zoon, vader liefhebbende echtgenoot, moeder (politiek correct zijn), ...

Doordat we steeds wapens zijn blijven leveren zijn we medeschuldig.

In tegenstelling met het einde van dit artikel ben ik toch verontrust. Ik ben niet zozeer verontrust voor de Russen als vijand en het gecreëerde vijandigsbeeld, maar dat we ook zelf soldaten gaan leveren.

Ik ben ook bezorgd voor de waanzinnige manier waarop we begonnen zijn ons te bewapenen. Wij zijn volop bezig om onze vijanden te creëren.

1 more comment...

No posts

Ready for more?